Regulamin obowiązujący od 31.10.2015 r.
Treść poniższego regulaminu jest dostępna na poniższej stronie internetowej: Ponadto regulamin można także utrwalić, pozyskać i odtworzyć w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na odpowiednim nośniku lub pobranie go w formacie PDF i zapisanie w pamięci komputera ze strony internetowej: www.strefa24.pl/regulamin-pdf Bezpłatny program do przeglądania plików w formacie PDF jest do pobrania na stronie internetowej http://get.adobe.com/reader/
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.strefa24.pl §1 POSTANOWIENIA OGÓLNE §2RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ §3 WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ §4 WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ §5 WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY §6 SPOSOBY PŁATNOŚCI §7 SPOSOBY DOSTAWY §8 WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ §9 TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO §10 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY § 11 ZUŻYTY SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY §12 INFORMACJE DODATKOWE §13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Załączniki:
§1 Postanowienia Ogólne
Grupa N sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 02-017 Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie 117 (antresola), zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS0000422655, NIP 77070344874 o kapitale zakładowym 50 000 zł,
§2 Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
a) prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym, b) umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia, c) przesyłaniu informacji w ramach usługi Newsletter.
a) komputer z dostępem do Internetu, b) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 8.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji __ i wyższej, Google Chrome w wersji __ i wyższej, Safari, c) minimalna rozdzielczość monitora: 1440 x 900, d) włączona obsługa JAVASCRIPT, e) włączenie w przeglądarce internetowej obsługi plików Cookies.
§4 Warunki zawierania umów o świadczenia usług drogą elektroniczną
a) w celu zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym należy wypełnić Formularz Rejestracji dostępny na stronie internetowej Sklepu internetowego: http://www.strefa24.pl, b) niezbędne jest podanie następujących danych: login, hasło, imię i nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, dane do wysyłki jeżeli są inne niż adres zamieszkania lub prowadzenia działalności, c) następnie należy zaakceptować Regulamin-akceptację Regulaminu należy potwierdzić poprzez odhaczenie check-boxa informującego o akceptacji Regulaminu (zawiera on także link do Regulaminu), d) następnie należy kliknąć pole „Zarejestruj”, po czym Usługobiorca zostaje poinformowany przez wyświetlenie stosownego komunikatu, że na podany adres e-mail otrzyma link do procesu weryfikującego żądanie utworzenia Konta. Należy kliknąć na nadesłany link i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym.
a) Klient wybiera interesujący go Produkt na stronie Sklepu internetowego , który ma być przedmiotem Zamówienia, na tym etapie Klient ma możliwość również kliknięcia pola „Dodaj do koszyka” przy zdjęciu danego Produktu, który ma być przedmiotem Zamówienia. Po kliknięciu Produkt znajduje się od razu w tzw. koszyku, b) Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu, jego cena oraz dostępność oraz łączna cena zawierająca koszty wysyłki. Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia powinien kliknąć pole „Dodaj do koszyka”, c) Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu internetowego, na której znajduje się podsumowanie Zamówienia, tzw. Koszyk, d) Klient ma możliwość na tym etapie modyfikacji Zamówienia (np. zmiana ilości lub usunięcie Produktów), także dodanie nowych Produktów poprzez kliknięcie pola „Kontynuuj zakupy”, e) następnie należy kliknąć pole „Do Kasy”, po czym Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu internetowego, na której należy wybrać sposób dostawy Produktu oraz określić sposób płatności, po dokonaniu tych czynności należy kliknąć pole „Dalej”, f) następnie Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu internetowego z podsumowaniem Zamówienia oraz dodatkowo podzielonej na dwie sekcje – dla Usługobiorców posiadających Konto i dla takich, którzy go nie posiadają.
a) określenie przedmiotu Zamówienia tj. Produktu, b) jednostkowa oraz łączna cena (zawierająca koszty wysyłki) wybranych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz innych dodatkowych kosztów o ile takie występują, c) wybrany sposób dostawy i płatności.
a) W celu Zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na przesyłaniu informacji w ramach usługi Newsletter należy na stronie Sklepu internetowego w lewym bocznym panelu w sekcji zatytułowanej „newsletter” wpisać adres e-mail, na który ma być świadczona usługa Newsletter. b) Następnie należy kliknąć pole „Zapis”, po czym Usługobiorca otrzyma na podany adres e-mail link do procesu weryfikującego żądanie dodania adresu mailowego do listy dystrybucyjnej usługi Newsletter. Należy kliknąć na nadesłany link i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na przesyłaniu informacji w ramach usługi Newsletter.
§5 Warunki zawierania umowy sprzedaży
a) niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia , b) po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail zatytułowanej „Potwierdzenie otrzymania zamówienia”, która zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia a także link do niniejszego Regulaminu, c) następnie Sprzedawca przesyła Klientowi wiadomość e-mail zatytułowaną „Potwierdzenie zamówienia”, która zawiera oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia do realizacji (przyjęcie oferty), d) z chwilą potwierdzenia (tj. kliknięcia ww. link ) przez Klienta wiadomości e-mail zwrotnej , o której mowa w pkt. c) powyżej zostaje zawarta umowa sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
a) Zamówienie może zostać złożone również telefonicznie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od godz. 10:00 do godz. 18:00 pod numerem +48 22 12 12 345 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora). b) Klient powinien określić co najmniej istotne postanowienia umowy sprzedaży, tj. przedmiot umowy oraz cenę (Zamówienie), oraz termin dostarczenia Produktu do Klienta, Klient zostaje poinformowany o łącznej cenie produktu zawierającej koszty transportu do Klienta. c) Z chwilą otrzymania przez Klienta oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia zostaje zawarta umowa sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
a) zamówienie może zostać złożone również poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres mailowy sklep@strefa24.pl b) Klient powinien określić co najmniej istotne postanowienia umowy sprzedaży, tj. przedmiot umowy oraz cenę (Zamówienie), Klient zostaje poinformowany o łącznej cenie produktu zawierającej koszty transportu do Klienta. c) z chwilą otrzymania przez Klienta oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia zostaje zawarta umowa sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
§6 Sposoby płatności
a) płatność za pobraniem przy odbiorze. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia; b) przelew bankowy. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu, c) w systemie ratalnym – płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z uzyskanego kredytu.
§7 Sposoby dostawy
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej, koszty dostawy wynoszą od 16,00 zł (brutto) b) odbiór osobisty od poniedziałku do piątku w godz. od 10:00 do godz. 18:00 w miejscu prowadzenia działalności tj. w Warszawie przy Al. Jerozolimskie 117 (antresola) -z wyłączeniem dni ustawowo wolnych do pracy.
a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. b) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży; c) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od momentu potwierdzenia przez bank, że umowa ratalna została zawarta do chwili skompletowania i wysłania produktów.
a) po dostarczeniu przesyłki na miejsce przeznaczenia ma prawo zbadać stan przesyłki przed jej odbiorem od przewoźnika, b) jeżeli przed wydaniem Klientowi przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia to przewoźnik ma obowiązek niezwłocznie protokolarnie ustalić stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie Kupujący , jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona, c) jeżeli po wydaniu przesyłki Kupujący zauważy ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, to niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, Kupujący może żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki.
a) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego; b) zaniechano stwierdzenia o którym mowa powyżej z winy przewoźnika, c) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika; d) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem. §8 Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
a) wypowiedzeniu podlega umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną bezterminowa o charakterze ciągłym (np. prowadzenie Konta w Sklepie internetowym, Newsletter); b) Usługobiorca może wypowiedzieć umowę bez podania przyczyn ze skutkiem natychmiastowym poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklepu też pisemnie, c) Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną bezterminową o charakterze ciągłym (np. prowadzenie Konta w Sklepie internetowym, Newsletter) w przypadku, gdy Usługobiorca dostarcza treści o charakterze bezprawnym. d) Umowa wygasa po upływie 10 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia);
§9 Tryb postępowania reklamacyjnego
a) podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Kupującego z tytułu niezgodności rzeczy sprzedanej z umową określona jest w art.556¹-556³, 557§3, 558§1, 560, 561 ustawy Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014r. , poz. 121 ze zm.). b) Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego , jeżeli rzecz sprzedana: - nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; - nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, - została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. c) W reklamacji z tytułu rękojmi Kupujący może żądać: - naprawienia towaru, - wymiany towaru na wolny od wad, - obniżenia ceny, - odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna – jednocześnie Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. d) Sprzedawca odpowiada względem Konsumenta za wadliwy towar przez 2 lata od jego wydania , pod warunkiem zawiadomienia Sprzedawcy o niezgodności w ciągu 1 roku od jej wykrycia. e) Przy Sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi , jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie , a w przypadku gdy wada wyszła na jaw później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. f) Zgłoszenia reklamacji oraz zgłoszenia odpowiedniego wraz z żądania można dokonać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres mailowy sklep@strefa24.pl albo pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedawcy: Grupa N sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 117, 02-017 Warszawa. g) Towar podlegający reklamacji Konsument wysyła na adres Sprzedawcy Grupa N sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 117, 02-017 Warszawa. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. h) Brak odpowiedzi Sprzedawcy we wskazanym powyżej terminie oznacza uznanie reklamacji. Jeżeli reklamacja dotycząca wady produktu została uznana, obowiązek zwrotu kosztów przesyłki spoczywa na Sprzedającym. W przypadku reklamacji odrzuconej koszty te pokrywa Konsument.
a) Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta tj. producenta lub dystrybutora; b) W przypadku wykonania roszczeń z tytułu gwarancji Kupujący winien je realizować bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w karcie gwarancyjnej Produktu . c) Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Załącznik nr 2 do regulaminu zawiera wykaz telefonów do autoryzowanych serwisów, w których należy się zgłaszać z kartą gwarancyjną, d) W przypadku Produktów objętych gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
a) reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego Usługobiorca może składać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres mailowy sklep@strefa24.pl b) zaleca się podanie w powyższej wiadomości e-mail jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę; c) ozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych. d) Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługodawcę sposób.
§10 Prawo odstąpienia od umowy
Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
a) umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; h) umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; i) umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. § 11 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient, kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym kupił nowy produkt.
§12 Informacje dodatkowe
-przez wysłanie Usługobiorcy na podany adres e-mail treści zawieranej umowy (wiadomości email zatytułowane „Potwierdzenie otrzymania zamówienia” i „Przyjęcie zamówienia”) – dotyczy jedynie Zamówień składanych poprzez Formularz zamówienia oraz w każdym przypadku, oraz - przez wydrukowanie i przekazanie Usługobiorcy Regulaminu, specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu. 2. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Usługobiorcy. §13 Postanowienia końcowe
4. Zmiany w regulaminie:
|